Författare Ämne: B230FT  (läst 2829 gånger)

Wawe

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 590
  • 360 - En Bil, En Dröm, En Livsstil
    • Visa profil
B230FT
« skrivet: oktober 17, 2004, 17:12:23 »
Som några av er läst så drog jag upp en 190hk B230FT i en tråd. Har nu äntligen fått reda på vad det är för skillnad på den och den "vanliga" 165hk(?). Det är helt enkelt styrbox, luftmassa mätare samt några fler detaljer som jag inte vet vad de är för några, men för 25hk kan det ju vara värt att leta upp 8)
----------------------------------------
360 - En Bil, En Dröm, En Livsstil

Gobajen

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 514
    • Visa profil
Re:B230FT
« Svar #1 skrivet: oktober 17, 2004, 18:19:02 »
Det kan vara värt att veta....men jag lägger nog motorbyte på hyllan för stunden ,kommer nog försöka få liv i min B200F för stunden!Men motor byte kan kanske vara intressant ifall man ramlar över en snurra för rimlig peng  ;D
Och 190hk är ju en del mot man har idag :'(
360 goes beyond :-)