300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Idag small det till igen."Råkade" köpa en 360 av bara farten när jag yrade runt.Har haft körkortet i 13 månader nu, och har hunnit köpa 3 st 340/360...Börjar bli fullt nu hos släkten.Nog är det en sjukdom alltid.Men dock en väldigt trevlig sjukdom
Jajjemen, trevlig sjukdom vi alla har här på forumet Grattis till köpet oxå, bild?
Citat från: FREJ skrivet oktober 15, 2006, 21:30:14 Jajjemen, trevlig sjukdom vi alla har här på forumet Grattis till köpet oxå, bild?Tackar tackar.Har lite strul för stunden med både dator och kamera. Men kan säga så att det är en guldfärgad 89:a med domkraft fästena kvar.
Grattis till ovanlig årsmodell, färg samt ovanlig frånvaro av defekt av domkraftsfästen
Citat från: Ulph skrivet oktober 15, 2006, 22:12:25 Citat från: FREJ skrivet oktober 15, 2006, 21:30:14 Jajjemen, trevlig sjukdom vi alla har här på forumet Grattis till köpet oxå, bild?Tackar tackar.Har lite strul för stunden med både dator och kamera. Men kan säga så att det är en guldfärgad 89:a med domkraft fästena kvar.Grattis till ovanlig årsmodell, färg samt ovanlig frånvaro av defekt av domkraftsfästen
Virker som om alle glemmer at jeg hadde 1989 modell, servo, og ingen rust under eller på bilen.. Jeg hadde kun 2 små rusthull i trösklorna!
Är det någon som vet om det såldes någon 90:a eller 91:a till Sverige?Har för mig att jag läste någonstans att dom gick till Australien och England bara.
Citat från: Ulph skrivet oktober 18, 2006, 15:10:51 Är det någon som vet om det såldes någon 90:a eller 91:a till Sverige?Har för mig att jag läste någonstans att dom gick till Australien och England bara.Min bruksbil är en rostfri 360GL 90:a med servo men jag bor ju i Finland.
Min bruksbil är en rostfri 360GL 90:a med servo men jag bor ju i Finland.