300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Jag har en 360 GL sedan 86a. Med B200k alltså förgasare.Men den är ändå specialutrustad från fabrik med:- Taklucka- Dimljus fram- Lackerat tanklock i bilens färg- Gummi vingen på bakluckan- Scoop över luftintaget på huven- Stripes runt hela bilen- Nackstöd i baksätet
Fattar inte vad ni svamlar omJag har en 360GL med 3säkringar vid batteriet och fet vingemen så f*n att jag har fönsterhissar lr nåt sånt Än vill säga
Citat från: Firebird Fredde skrivet november 03, 2004, 12:19:33 Jag har en 360 GL sedan 86a. Med B200k alltså förgasare.Men den är ändå specialutrustad från fabrik med:- Taklucka- Dimljus fram- Lackerat tanklock i bilens färg- Gummi vingen på bakluckan- Scoop över luftintaget på huven- Stripes runt hela bilen- Nackstöd i baksätetdu har ingen bild på scoopet överluftintaget?ha de
jo, det var hett. hehe.. men lackar man det i samma färg som bilen så kan det nog bli fräckt...tillverkades det många ex med det scoopet?skulle vara coolt att ha...
Jalusi Aktuell tråd om ämnet:http://www.300power.com/forum/index.php?board=8;action=display;threadid=326
Va du retas Amplify... men men.. Det där är min superpulka i alla fall!Scoop å hela kittet