funderar på å fixxa två nya drivaxlar/medbringare till 360
blir i nått lite exklusivare material exakt vilket är inte bestämmt med betydligt stabilare än orginal pressade skiten.
skulle det finnas nått intresse att köpa sånna??
kommer använda orginal medbringare å sen svetsa ihop med ny axel/splines.
blir för dyrt att utgå från en hel 100mm axel å svarva hela skiten. priset att utgå från en std bedbringare blir troligen runt 3-400 kr styck med gamla/kassa medbringare i "utbyte"
dvs ni skickar in en trasig medbringare till mej som jag kan ta "plattan" från sen svarvar jag å svetsar dit ny axel å lagerläge å sen värmebehandlar å skickar tebax.
dvs runt en tusenlapp för två med frakt .
//niklas
eller om nån vore intresserad av att köpa et större parti å ha på lager, jags ka bara köra med std bakaxeln ett par veckor till. så det är nu elller inte alls typ iom det är rätt omständigt att spänna upp grejjorna i den cnc fräs jag har för de är lös 4de axel så är ett par timmar inställningstid för att fräsa axen, sen om jag gör 2 eller 10st axlar på en gång kvittar då det kanske är 5-10min max för självaste frästiden
