Författare Ämne: Min 360 på rudskogen i sommer  (läst 2731 gånger)

NikDev

  • Medlem
  • Antal inlägg: 201
    • Visa profil
Min 360 på rudskogen i sommer
« skrivet: oktober 28, 2009, 17:34:40 »
Film av min 360! Håpar ni gillar den

Blir nok siste kjøringen på denne bilen på noen år da jeg pluggar og ikke vil tenke på bil ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jc1h5rThw3g

360- "Low&Slow"
x 360 - 2,5l #50

elleshar

  • Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1271
    • Visa profil
SV: Min 360 på rudskogen i sommer
« Svar #1 skrivet: oktober 28, 2009, 20:16:50 »
Vad är det för väglag där? är det lite fuktigt, svårt att avgöra i filmen :)