Hej gott folk!
Har en Volvo 360 GLT från -87 som jag inte orkade ta till besiktningen, så nu står den i vägen på min parkering. Den är som sagt rätt rejält rostig, men om man orkar kan det nog gå att få ordning på den. Dessutom är den avställd så någon slags transport krävs om man inte räknar med att farbror blå tittar åt något annat håll. Den är alltså fullt körbar, men avgaset har gått av så den drar ju lite uppmärksamhet till sig. Utöver det har några mindre lagningar utförts av en klåpare (jag själv). Vad finns det mer att säga... jo, den är från början importerad från Belgien så i reg. pappren står det "F97B INFÖRTS TULLFRITT DISPENS: FRÅN AVGASRENING FRÅNSETT CO-HALT VID TOMGÅNG". Orkar inte skruva loss några delar och sälja/skänka bort löst, vill man ha något får man ta hela bilen.
Bilen står i Mölndal utanför Göteborg. Skulle det mot förmodan finnas flera intressenter så börjar budgivningen på en dosa snus, en dubbel Japp eller nått annat gott, och vill man betala för den även om man är den enda som är intresserad går det också bra..

Om snön smälter innan jag ledsnar helt på bilen och kör den till skroten så slänger jag upp en bild.
Svar via PM eller i tråden.