fast den rycker en del innan oxå fast inget imot efter man gjort de stora gaspådraget.
nu undrar ja va felet kan va.
Vet att förgasaren jävlas extra mycket men ja vet inte vad ja ska kolla.
ryckte mindre när ja tog bort sekundär spället lr va de heter.
har en Solex 34-34 cisac förgasare.
Förslag?