Författare Ämne: k-kam  (läst 1664 gånger)

loke

  • Medlem
  • Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 168
    • Visa profil
k-kam
« skrivet: januari 13, 2013, 18:29:55 »
Tjena, tänkte kolla om någon har en k-kam dom vill sälja för ett schysst pris.
Gärna i Stockholmsområdet, alt. Uppsala, så slipper man hålla på o trixa med frakt.