Halloj!
Fått en ny bil att leka med så det är dags för min Volvo att röra sig vidare. Tänkte lägga ut här innan jag lägger den på blocket /facebook.
Haft bilen i två år och har alltid startat.Inga missljud,växellåda funkar utmärkt. Bilder finns om man behöver.
Rost finns på hjulhus, trösklar (lite) och en liten plutt på motorhuven (LITEN)
Läcker lite olja från växellåda /diff (droppar ej)
Ny svetsad balk till växellåda. Nya bromsar bak. Ser vad för ca 600km sedan av mig själv. Gått 14000 eller 9000. Kommer inte ihåg. Kan kolla om det är utav intresse.
B14 motor. Lite kullager följer med (från förre ägaren?)
Bytat lampor i instrumentpanelen så allt lyser som det ska. Sitter även en radio med två högtalare i bilen (orginal? Ser ut att komma från 1875 iaf)
Sitter fyra sommardäck på. Medföljer även ett set dubb på riktigt fula fälgar. Batteriet är nytt. Vill ni ha det med så räkna med 400kr extra. Kvitto(och kvitto kopia) och garanti finns på batteriet (från biltema). Alla delar är orginal på bilen.
Sätena fram är slitna. Hade tänk köpa Saab 99 stolar och byta allt. Blev inte så.
(PS hittat Saab 99 stolar i nyskick för 1200 för fram och bak länk finns om man önskar, dem passar i bilen om mina mått stämde)
Reg MBJ966
Finns i Skåne /Eslöv området.
Har inte bråttom att sälja. Så kan hålla den till någon om ni vill. Halva forumet om inte mer är väll från den svinkalla delen utav vårt kära land om jag inte har fel.
Kan även köra upp och leverera bilen till er för 50 000

Pris? Kan vi komma överens om!