Författare Ämne: fjerne støtfanger  (läst 2206 gånger)

TveitRacing

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
fjerne støtfanger
« skrivet: maj 15, 2005, 16:59:10 »
hei, noen som vet hvordan støtfangeren bak kan fjernes? ser det er 3 skruer på hver side, innskrudd fra utsiden. hvordan kommer jeg til disse fra utsiden?

mvh Lars J

AxL

  • Gäst
Re:fjerne støtfanger
« Svar #1 skrivet: juni 07, 2005, 09:13:41 »
på min 360 gl  (5-dørs) sitter d 3 bolter gjennom gulvet i bagarsen... disse kommer ut på undersiden... har ikke greid å få av min... boltene sitter trangt til!!