By reading (locking for numbers) I think that I was able to find out the power.
Approximately 220 hp.
"de intercooler die ik gebruik is van een merceders vito deze is kompleet van alu dus kan een hoger druk aan uitlaat spruitstuk is standaard . met een hogere turbo druk gaat hij 220 pk geven met standaard injectoren wel met een hogere brandstof druk +/- bar of 4 tot 6 ."