Författare Ämne: Bokstäver  (läst 2992 gånger)

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17031
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Bokstäver
« skrivet: december 13, 2006, 19:26:00 »
Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

Gnaksa färkct tcyker jag!

Hinälgsnar FERJ
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Performance

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Re:Bokstäver
« Svar #1 skrivet: december 13, 2006, 21:11:41 »
Det stämmer rätt så bra! Tog inte många fler sekunder att läsa det där än ett "vanligt" inlägg  :o
Sen att det ger ett oseriöst intryck med många felstavningar och liknande på ett forum är naturligtvis en annan sak.
Förare TEAM EGON RACING

Stormen

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 2112
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: december 13, 2006, 21:31:53 »
COOLT!
-Får du skit i kardantunnel kan du lika gärna slänga bilen
-Jaså? Hur ser man det?
-Det ser man inte.

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17031
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #3 skrivet: december 13, 2006, 21:34:30 »
Det stämmer rätt så bra! Tog inte många fler sekunder att läsa det där än ett "vanligt" inlägg  :o
Sen att det ger ett oseriöst intryck med många felstavningar och liknande på ett forum är naturligtvis en annan sak.

Nej det stämmer ju, själv försöker jag alltid skriva rätt och ändrar alltid om jag ser att nåt inte blev rätt.
Får bita sig i armen ibland när man som moderator/admin kan gå in och rättstava folks inlägg. Men det är ju inte därför vi är här  ;)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.