Va på biltema idag och jämförde lite skivor. såg att golf har fina ventilerade skivor med samma bultdiameter som våra. dock va hålet i mitten liiiiiiite större.
men så kollade ja lite närmare då satt inte hålen för pinnbultarna lika. detta störde mej lite då ja kör med golffälgar på min bil. och de passar prima. som det såg ut där så skulled u itne få på de fälgarna om de skiljde så mycket.
Så är det någon som vet om det går att modifiera. för då måste jag köpa nya bromsok på biltema. tror inte mina klarar de skivorna. omkretsen i övrigt på dem var lika.