Författare Ämne: gtv bakstilling  (läst 4459 gånger)

V-Man

• Medlem
  • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
gtv bakstilling
« skrivet: mars 03, 2007, 18:20:06 »
hvor mye synes dere en som selger meg alfa romeo gtv bakstilling i god stand, alt sammen bortsett fra diffen og girkassa. (begge dem får jeg gratis av en kompis) er med wattlink på de-dionen. vil ikke by for mye siden jeg henter sakene langt nedi sørnorge  :)
V.W.L.

V-Man

• Medlem
    • Visa profil
Re:gtv bakstilling
« Svar #1 skrivet: mars 03, 2007, 18:32:29 »
da har jeg gjort avtale om 1250 kr for en rimeli nyoverhalt bakstilling til gtv.
V.W.L.

Haak

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 03, 2007, 20:12:37 »
da har jeg gjort avtale om 1250 kr for en rimeli nyoverhalt bakstilling til gtv.

Det syns jeg ikke var ille...

Noen anelse om hvor mye GTV diff/aksler/kasse tåler?
« Senast ändrad: mars 03, 2007, 20:13:22 av Haak »

V-Man

• Medlem
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: mars 04, 2007, 17:47:57 »
ifølge alfa eiere skal det originalt være holdbart til 5-600 hk (dvs noen hadde trimmet og bremset bilen sin til det. fikk ikke noe tall på nm) mer effekt så var det mellomakslingen som  gikk. han jeg kjøper av hadde ikke hørt om noen som hadde greid å ødelegge noe fra girkassa og bak pga for høy effekt  :)
V.W.L.

Haak

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: mars 04, 2007, 23:03:44 »
ifølge alfa eiere skal det originalt være holdbart til 5-600 hk (dvs noen hadde trimmet og bremset bilen sin til det. fikk ikke noe tall på nm) mer effekt så var det mellomakslingen som  gikk. han jeg kjøper av hadde ikke hørt om noen som hadde greid å ødelegge noe fra girkassa og bak pga for høy effekt  :)

Såpass ja.

Det høres veldig bra ut :) Bare å trimme da ;)

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #5 skrivet: mars 05, 2007, 19:48:15 »
Grattis, när skall du ge dig på ett byte av bakvagnsupphängning?

Ta många foton med kameran och visa oss här på forumet!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

V-Man

• Medlem
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: mars 06, 2007, 19:19:40 »
d blir nok bilder ja, og sikkert mange spørsmål underveis ettersom jeg ikke har gjort noe lignende tidligere. delene jeg kjøper ligger fortsatt i sørnorge, og girkassa+ diffen står fortsatt på bilen til en kompis ;) (han skal ikke bytte kasse før snøen er borte sier han.. så det kan bli litt venting. kommer til å legge ut bilder osv når det skjer ting på prosjekt tråden min.
V.W.L.