Jag säger bara det att ms,vems osv är rena entuiast system som kräver goda kunskaper i
data + el och tålamod. Det finns ingen handbok ,suport osv

Det är det ena felet efter det andra,det kommer och går funkar ibland osv.
Visst finns det dom som lyckats men dom är få och dom har hållit på med systemen ofta i flera år innan bilen går som den ska.
Jag menar ett ms kostar typ 2500:- ett bra system med handbok suport garanti osv kostar ca 15000:-,man ska inte tro
att man får samma produkt och tjänat 12500:- bara för man själv lött ihop skrotet själv

För mej är det helt otroligt att man kastar ut ett org system ur bilen som säkert kostade 30000:-+ när det begav sej för att sedan
stoppa i ett ms för att sedan ta ut 150hk ?

. Jag har turbo konverterat flera bilar med org system och ofta plockat ut dubbla effekten innan jag kompl med ett tillskotts sprut till ex.
Bosch och volvo har lagt ner 1000tals timmar så bilen går bra i alla lägen typ kallstart,tomgång och det svåraste att billen går
bra och snålt under delast. Att få en bil att gå bra vid full gas är jätte enkelt !
Jag har polare som legat under instrumentbrädan hela sommrar och ändå inte funkat som det ska. Inte så
kul om man ska på 2-3 race och meetings om året och man har mekat med bilen hela vintern också funkar inte skiten

Om man nu ABSOLUT måste ha ett eftermarknads system så finns det inga genvägar. Tänk så här ,istället för att jävlas med den där
eldosan 200 timmar innan den funkar (ibästa fall) så jobba över 150 timmar på jobbet och köp EN NY FUNGERANDE INSPRUTNIG
MED GARANTI SUPORT HANDBOK HJÄLP ATT STÄLLA IN DEN PÅ RULLANDE LANDSVÄG OSV.
Jag tänker inte fråga om du fått igång bilen

jag vet

åver änd uot