oj oj oj nu har de gått lång tid sen jag skrev nåt här

jag väntar fortfarande på grenröret anton;)

då pengarna nästan är slut och dom pengarna som är kvar ska gå till grenröret så har projektet stannat upp lite

men men de löser sig så fort ett grenrör anländer
