Toning kommer det nog inte bli. Det känns som fel på en klassiker, precis som du säger

Dessutom blir den ju mindre sleeper med toning

Sommaren är kort så nog klarar man sig även om det är varmt i bilen, har ju KD originalmonterat (KorsDrag

)
Jo det är skönt med hjälp, problemet är bara att det tar lång tid att få tag i pojken så man får något gjort plus att han är en rökare så halva tiden går åt till att han ska stå och röka

Men men, när det väl görs något så går det fort

Nja, jag tycker det är både snyggt och fult beror på hur man står. Men är ganska unikt iaf. Får se ifall jag fixar det senare i livet när man har lite mera pengar att avvara på plåt m.m.
Jo, funkar riktigt bra den lilla grunkan också och otroligt enkelt att byta

Slipper man bry sig om att justera brytarna, tycker jag fick justera dem hela tiden.
Tackar

Jag är nöjd jag med, har bara kvar att sätta karosserikitt, underredsmassa under plåten och bitumen platta på plåten.
Lite färg gör mycket för utsseendet, blev lite overspray men är ingen idé att göra något åt det då bilen ändå ska lackas om. Får hoppas jag hinner det nästa sommar, hade tänkt det nu i sommar men tiden har bara flygit iväg när jag jobbat.
Jo riktigt kul är det, tjuter fint från bakdäcken när man gasar ut ur rondeller på 2an det är nästan så det går att få ut han på ställ

Men när det är vått då är det inga problem, bara trycka fullt så åker bakändan ut.
Men man börjar redan vänja sig vid effekten så suget på mer effekt har redan börjat komma

Låter ju trevligt det.
Jo har planer på det, men får se hur lång tid det tar innan det är klart. Håller på att försöka ragga ihop delar så gott jag kan. Men blev besviken när jag såg att B23orna inte har färdiggjutet en plats för oljeretur så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det

Jag är inte sugen på att svetsa på ett rör för oljeretur på tråget, skulle vilja ha returen gängad i blocket så det går att gänga i en plugg vid besiktning.
Men det känns som ännu häftigare att ha en bil som är besiktningsduglig utan att behöva skruva dagen/helgen innan och även för att jag är lite otålig och vill inte vänta något/några år på att få mer effekt

Men får väl gå på en bantingskur istället, har några kilo man kan lätta där

Jag ska försöka få tag i en K-kam eller någon annan lite vassare kam än A-kam att stoppa ner i B23an så man kanske får ut några hästar där

Tack för uppskattningen

Jag kommer helt klart fortsätta uppdatera, både för min skull och för eran skull. Det är som kul att kunna gå tillbaka i tråden och se hur mycket som jag faktiskt gjort på bilen

Men kommer inte bli så mycket under vinterhalvåret pga av studier på annan ort, kommer ha 8mil enkel resa till garaget och på studentbudget blir det lite väl dyrt att åka till garaget nå ofta

Men sen om 5år när studierna är över så får jag hoppas jag lyckas få ett välbetalt jobb som civilingenjör så jag har råd att göra en riktigt grundlig renovering av 345an

En sak jag kommer köpa som inflyttningspresent till mig själv blir en Logitech G27 så jag kan sladda 300-serie på datorn (rFactor) när jag inte har råd att tanka min riktiga 300-serie

Förresten Frej, vad har du för kam i din 360? Tänkte om extraktor ger ungefär samma resultat som att byta till en vassare kam (och självklart justera förgasaren för den nya setupen).