Ja idag bytte jag spolarmunstyckena (äntligen). Hade gjort det tidigare men posten slarvade bort ett brev från super_motard innehållandes två spolarmunsycken så fick åka på skroten och köpa mig två stycken i alla fall.
50kr för 2st plastbitar tog skroten, det är ju fan löjligt

Men blev så jävla less och kände att nu är jag fan tvungen att byta upp mig så jag slipper att mynstyckena vrider på sig och spolar ner i fläktpaketet istället för på rutan.
Plockade för övrigt munstyckena från en röd -82as 343 GLS med mörkröd inredning, stod en mörkgrön -82as 343 GLS med mörkgrön inredning bredvid den.
De nya munstyckena är bara dittryckta i skåror på fläktpaketet medan mina original satt i en plåt som var popnitad. Som tur var fanns dessa skåror redan färdigt i fläktpaketet på min bil så det verkar ju som att dessa bättre munstycken var planerade redan då eller om det bara var GLSerna som hade dessa bättre munstycken

När jag var på skroten frågade jag även vad det skulle kosta för två Volvo 360 drivaxlar, 500kr/st var priset jag fick

Det kan dem ju glömma, då letar jag hellre vidare. 250kr/st vore rimligt men inte några 500kr/st.