tjenara tänkte bara höom ja kan få lite ideer ?
ska lägga i en volvo945 ftt motor i min 360

.
så ja undra om man ska använda den kabelhärvan som är till motorn eller om det går att ta från tx.s volvo 2-740.
för det kan väl gå för ja tänkte om man har en 240 tic och en 940 ftt det så kan väl kabel härvan från 240tic passa på min motor.
eller va e det som skiljer

Tack på förhand Mvh Mikael