Oj var det så enkelt att konvertera förknasarn! Visste jag det så hade jag ju kunnat göra det själv
Men men den är på ingående snart så! Tänkte prova ett turbogrenrör från en 940 innan jag ställer mig och svetsar ihop ett eget rör, hitta åt ett för en femhundring
Tack tack min herre! Jag ska byta gummi fram så ser det vettigare ut men tills vidare så får det vara såhär, jag tycker inte de upplevs så jättestora på riktigt, men oranga är dem
Går inte riktigt få med färgen på bild, de lurar kameran ganska mycket ;/
Det blir original drivlina var det tänkt, hade tänkt uppa effekten till just under 300hk men genom att bara ladda 0,9 så håller jag ner vridmomentet så att drivlinan KANSKE klarar sig
Har ett par drivlinor till liggandes så det är väl inte katastrof om det ger sig. Om matten stämmer så ska den ge 330hk på 1 bar med denna H-kam, dvs 300 hk på 0,9 men sku tippa att man håller ner den lite till i laddtryck iaf till en början
Dessutom kommer nog inte GT25an hänga med så långt
Såhär ser returen ut från turbon för oljan