Vad ska jag säga. Många har önskat och frågat efter vitablinkers men när kunderna inser att de kostar pengar försvinner intresset. Synd när man äntligen fixar vitablinkers för eventuell försäljning.
Trodde efterfrågan från 300mania var större, men den klubben har ett problem, de snackar en massa skit. Tror inte jag hittat en ordenlig tråd som leder till någon lösning i deras forum.
När jag lagt fram något i deras forum har det kritiserats och haft åsikter att de är fula. Inte ett inlägg som säger åååå äntligen en som tar tag i vårt intresse att få fram exklusiva produkter till våra bilar.
Men, men, det kan jag ta. Om det är något som jag har är det tålamod. Det som jag gjorde fel med detta projekt är att jag inte tog betalt i förväg. Med facit i hand kommer kanske jag få pengar av 20 av 30 personer. Sen måste jag jaga 10 nya köpare. Men jag har eller ingen lust att sitta på 20 000 kr och sedan göra 20 återbetalningar om vi inte skulle få tag på tillräckligt med köpare.
Wave förstår att du inte vill vara med i detta projekt nu när du ska sälja bilen. Vi hittar nya köpare.
Ingen ska känna sig tvingad att köpa dessa glas, fast man får räkna med reaktioner när man drar sig ur.Vet att några är ivriga på att få dessa glas, framförallt readhead85 som t.o.m satt in en annons för att hjälpa mig att marknadsföra glasen. Starkt gjort! Blir glad när medlemmar tar egna initiativ i klubbens vägnar. Har svårt att fixa och lagerhålla alla önskemål om kepsar,nyckelringar,tält mm mm Men jag gör så gott jag kan.
Nu ska vi bara klara av och ta detta steg, att hitta 30 betalande köpare, nästa steg tar vi ställning till när det blir aktuellt.
Säger som jag brukar göra: Ett steg i taget.