Författare Ämne: Tommy^_s 360 Glt  (läst 56660 gånger)

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
Tommy^_s 360 Glt
« skrivet: december 19, 2010, 00:01:38 »
Va och hämtade Davids 360 ikväll. Vad som blir med den vet jag inte riktigt. Ville ju ha en bil att sätta 300power klibborna på.




Förmodligen kommer isbilens motor hamna i den efter istiden :P

« Senast ändrad: december 19, 2010, 00:03:24 av Tommy^_ »

Bekkis

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #1 skrivet: december 19, 2010, 03:05:13 »
låter lovande =) jag försökte plåga ihjäl min Glt med bara våldta den me ndet gick fan inte, gick som ett skott, har aldrig varit med om liknande men den höll klockrent. laddade 0,6 och körde som en gris, mindre arbete om du inte ska ha massor med hk menar jag  :D
Bra, bättre, bredast

DaViD^^

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 288
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #2 skrivet: december 19, 2010, 12:47:33 »
får hoppas att den kommer till använding

känns bättre att ge bort bilen till någon som uppskattar den än att man tar livet av den
finns inget överflöd av glt:er

nu ska jag bara hitta ett lämpligare objekt
så jag hinner sladda lite i sommar oxå =)
Varför köra sakta när man kan köra fort?

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #3 skrivet: december 19, 2010, 18:08:24 »
Va och hämtade Davids 360 ikväll. Vad som blir med den vet jag inte riktigt. Ville ju ha en bil att sätta 300power klibborna på.

Grattis!
och Välkommen i gänget som kör 300  :D

Och det med klistermärkena är ju klockrent  ;D
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #4 skrivet: december 19, 2010, 21:43:25 »
Tackar :) Den blir nog förmodligen glassätarbil i sommar. Får se vad man hinner att göra fram till sommaren. Har en 240 att bygga klart först och en golf som ska lackas upp lite och en 960 som ska säljas av med :)
« Senast ändrad: december 19, 2010, 21:45:26 av Tommy^_ »

dahlan144

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 729
  • Old Volvo's never die, they only go faster!"
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #5 skrivet: december 21, 2010, 20:25:04 »
960 eller den på bilden? 965 sån är jag ute efter till sommaren :P
Old Volvo's never die, they only go faster!"

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #6 skrivet: december 21, 2010, 22:46:44 »
960 eller den på bilden? 965 sån är jag ute efter till sommaren :P
Det är min 965a som är på bilden ja :) Har en grym beslutsångest över hur jag ska göra.. En av dom få bilar jag fäst mig vid så pass mycket. Det är till sommaren det kanske blir aktuellt isf.

Da_Snake

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #7 skrivet: januari 07, 2011, 21:42:53 »
Coolt, min gamla "pärla"...   ;D

Den har jag haft kul i, busig bil när den behagar fungera.
Fredrik
070-604 71 06

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #8 skrivet: januari 07, 2011, 22:39:42 »
Coolt, min gamla "pärla"...   ;D

Den har jag haft kul i, busig bil när den behagar fungera.

Jag har ju inte sett bilen helt fri från snö men den ser ju inte ut att vara någon ren skrothög direkt. Det går nog att få till en vettig bil igen

Da_Snake

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #9 skrivet: januari 08, 2011, 17:59:16 »
Visst gör den det, lite svets i trösklarna är det och kanske nått mer, ingen pärla men inget vrak heller.
Otroligt kul bil att köra hårt och brett iaf men motorn som sitter i bör du nog byta, den har jag piskat massor.
Fredrik
070-604 71 06

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #10 skrivet: januari 09, 2011, 20:49:47 »
Visst gör den det, lite svets i trösklarna är det och kanske nått mer, ingen pärla men inget vrak heller.
Otroligt kul bil att köra hårt och brett iaf men motorn som sitter i bör du nog byta, den har jag piskat massor.
Japp blir som sagt en b230et i bilen och en 740 bakaxel med en låda på fel ställe? :) Inget trimmande utan duger som bruksmotor. Eller ja det kan jag aldrig lova  :P

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #11 skrivet: januari 16, 2011, 11:11:46 »
Fick ett litet ryck igår :)





En kompis tyckte att fixa stolsvärmen va kul så jag lät honom köra på. :D


Och rutan rök också. Hade nog aldrig gått igenom besiktningen och så va det ända rost i rutramen.

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #12 skrivet: januari 16, 2011, 14:27:34 »
Oj! Vilket ryck  :)

Fick du bort rutan hel? Min pajjade när jag bara lade lite kraft på när den skulle tryckas ur med list och allt.
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #13 skrivet: januari 16, 2011, 20:54:32 »
Nja svårt att säga att man fick ut den hel eftesom sprickan som va sprack vidare men hade den inte varit där hade den nog varit hel :) Gick väldigt smidigt att få ur den. Blir att åka till skroten och leta efter något finare. Borde inte vara så svårt att hitta.

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #14 skrivet: januari 16, 2011, 21:02:40 »
Servade motorn lite och gjorde den till sugmotor igen så jag kan besikta den. Den går riktigt bra efter lite genomgång.

Turbon va det värsta jag någonsin sett! Va tvungen att videodokumentera det  ::) David, vill du fortfarande ha tillbaka den? :)
http://www.youtube.com/watch?v=Uwam-ZweNCs&hd=1
« Senast ändrad: januari 16, 2011, 21:07:46 av Tommy^_ »

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #15 skrivet: januari 16, 2011, 23:17:39 »
Kul att du kommit igång  :D
"don't buy it if you can build it!"

Da_Snake

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #16 skrivet: januari 17, 2011, 14:37:56 »
Äsch va känslig du är Tommy, den turbon va ju knappt inkörd, fanns ju vingar kvar på den...   ;D
Turbon är klappslut, jag lekte på grusväg myyycket utan vettigt luftfilter.
Fredrik
070-604 71 06

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #17 skrivet: januari 17, 2011, 19:55:40 »
lol  ;D

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #18 skrivet: januari 17, 2011, 20:42:26 »
hehe äh dom där aggen ligger ju i drivor hos alla som skruvar volvo typ :)

Idag gick jag och köpte mig nya fälgar! Inga oldschool splitfälgar tyvärr men med det priset jag fick för 4st nya så kunde jag inte säga nej :)
Blev 195/50 däck på dom. Borde se ganska ok ut? Har ju fortfarande chansen att gå ner till 45 profil :)


Risken finns ju att om jag får napp på ett par riktigt feta splitfälgar att jag säljer dom fälgarna direkt :)
« Senast ändrad: januari 17, 2011, 20:50:31 av Tommy^_ »

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #19 skrivet: januari 17, 2011, 21:20:02 »
Snygga fälgar och blir bra med dem däcken. Ska du sänka mycket kanske 45-profil är att föredra både för frigång och utseende?

Men som du säger, ett par feta splitfälgar så byter du  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #20 skrivet: januari 22, 2011, 00:46:32 »
Blir nog lite lite lägre profil ändå :)

Nu är 740 turbon rensad så nu kan man äntligen skruva motor det som är så kul :D
Blir en budget motor.
B230et med FK stakar.
En lite masserad 530 topp med standardventiler. Vet inte vilken kam jag ska köra än.
Sen blir det chipning av motronic boxen. Blir första gången jag fixar med sånt :D




« Senast ändrad: januari 22, 2011, 00:51:49 av Tommy^_ »

dahlan144

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 729
  • Old Volvo's never die, they only go faster!"
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #21 skrivet: januari 22, 2011, 11:13:31 »
blir en lagom motor det där alldells tillräkligt för att ge ett flin på läpparna i sommar
Old Volvo's never die, they only go faster!"

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #22 skrivet: januari 22, 2011, 11:23:42 »
Sounds good! Och ser bra ut oxå  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #23 skrivet: januari 23, 2011, 18:31:44 »
blir nog bra med en vkam eller nått, man ska inte varva så mycket med det blocket å stakarna 'ndå om det ska hålla (dessutom varvstopp i motonic)

Bergvik

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2599
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #24 skrivet: januari 23, 2011, 19:36:41 »
Har du mätt upp förbränningsrummen nåt? Vilket kompressionsförhållande tänker du köra med?

Snygga fälgar.  :)

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #25 skrivet: januari 23, 2011, 22:04:15 »
Blir nog V-kam eller kanske en K. Lite svårare att hitta en K bara. Blir nog bra med FK stakarna och original varvstopp. Håller bättre alltså :)

Har inte mätt upp förbränningsutrymmet. Är nog ingen större skillnad då det är ganska fegt taget. Ska ju plana av den lite också.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #26 skrivet: januari 23, 2011, 22:10:45 »
jag har en k-kam för en 5hundring eller bytes mot nått jag inte viste att jag behövde ;)
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #27 skrivet: januari 23, 2011, 22:17:06 »
Fick lite gjort i helgen iaf :)


740 turbon står och skäms. Ska välta den och rensa drivlina och bromsar på den sen blir det skroten :)
Den hade den värsta "Rostlagningen" jag sett.. Dom hålen som va utmed hela trösklarna och in en bit i golvet hade dom silvertejpat och spacklat och sen på med underredsmassa.


Sen åkte vi och köpte en kompressor, äntligen! Bättre drag i den än vad jag trodde det skulle vara. En större tank skulle inte varit fel dock.




En timme senare :)

« Senast ändrad: januari 23, 2011, 22:19:14 av Tommy^_ »

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #28 skrivet: januari 23, 2011, 23:37:01 »
Fick lite gjort i helgen iaf :)
Känns ju alltid bra när man varit duktig  :)


Citera
Den hade den värsta "Rostlagningen" jag sett.. Dom hålen som va utmed hela trösklarna och in en bit i golvet hade dom silvertejpat och spacklat och sen på med underredsmassa.
Uj uj, skulle inte vilja stå brevid på SBP om besiktningsmannen tar mod till sig och knackar till lite på den nya fina underredsmassan  :o


Citera
En timme senare :)
Bra jobbat, kul med demontering. Går så mycket fortare än monteringen av nån anledning  ::)

Keep up, denna bil tar sig snabbare och bättre än man vågat hoppas på!
Tur för den att den träffade dig  :D
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

DaViD^^

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 288
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #29 skrivet: januari 24, 2011, 01:05:38 »
Fick lite gjort i helgen iaf :)
Känns ju alltid bra när man varit duktig  :)


Citera
Den hade den värsta "Rostlagningen" jag sett.. Dom hålen som va utmed hela trösklarna och in en bit i golvet hade dom silvertejpat och spacklat och sen på med underredsmassa.
Uj uj, skulle inte vilja stå brevid på SBP om besiktningsmannen tar mod till sig och knackar till lite på den nya fina underredsmassan  :o


Citera
En timme senare :)
Bra jobbat, kul med demontering. Går så mycket fortare än monteringen av nån anledning  ::)

Keep up, denna bil tar sig snabbare och bättre än man vågat hoppas på!
Tur för den att den träffade dig  :D
hoppas oxå på det kändes lite tråkigt att behöva skrota en så ovanlig bil
men rosten orkade inte jag ta tag i
rent mekansikt är allt enkelt framför allt när jag hade en 98:ans Fk stog och väntade i garaget =)
men när allt raddar upp sig och inte har någon tid och man har 5-6st andra volvosar som behöver lite omsorg
som inte är rostiga så man gråter

har dock fått en vento rostlagad härom dagen men där fick svetsaren fria händer att fuska så mycket det var möjligt bara det var godkänt på bes =)
Varför köra sakta när man kan köra fort?

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #30 skrivet: januari 25, 2011, 22:39:03 »
Har börjat glasblästa lite alu detaljer till motorn och sånt, Blir snuskigt fint :) Men har inte orkat göra så mycket nu på vardagarna.. är inne på min 4e vecka i streck med 12timmars pass varje dag.

Har slitit lite i gamla Motronic härvan från 740in som jag ska göra om helt. Den 26år gamla härvan är väldigt dåligt skick :)
Skruvade upp boxen och fick se att den redan va chippad ikväll men den laddade bara 0,5 så jag trodde den va standard..


Är det någon som vet något om Nordic chippen?


I väntan på att få hem däck och brist på saker att göra så va man ju tvungen att se hur det kommer se ut ungefär :)
« Senast ändrad: januari 25, 2011, 22:43:52 av Tommy^_ »

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #31 skrivet: januari 25, 2011, 22:48:07 »
Fälgarna gjorde sig ännu bättre på bilen!!

Och grattis till chips och dipp, hoppas det är bra då!

Men det där med 12-timmarspass låter inte bra. Inte för dig.. och inte för bilen/bilarna  ::)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #32 skrivet: januari 25, 2011, 22:56:35 »
Fälgarna gjorde sig ännu bättre på bilen!!

Och grattis till chips och dipp, hoppas det är bra då!

Men det där med 12-timmarspass låter inte bra. Inte för dig.. och inte för bilen/bilarna  ::)
Dom blir nog ännu bättre sen när jag får en frän hellack på bilen sen i vår :)

Hehe nae det tar ganska hårt på privatlivet.. (garagelivet) :P Men en tung plånbok blir det också!

DaViD^^

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 288
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #33 skrivet: januari 25, 2011, 23:26:56 »
har du börjat kollat något närmare på trösklarna ännu?

man kan hoppas att den främre delen på vänster sidan är bättre lagan än 740 iaf

fast det såg så äkligt ut att jag vägrade att nudda lagningen ens
Varför köra sakta när man kan köra fort?

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #34 skrivet: januari 25, 2011, 23:51:59 »
har du börjat kollat något närmare på trösklarna ännu?

man kan hoppas att den främre delen på vänster sidan är bättre lagan än 740 iaf

fast det såg så äkligt ut att jag vägrade att nudda lagningen ens
Allt är bortkapat :) Är ganska lätt rost att fixa. Har inte orkat tillverka bitar på jobbet än bara. Tycker väl det är mer störande att bilen är lyft mitt under golvet så det tryckts in i bilen.
« Senast ändrad: januari 25, 2011, 23:54:11 av Tommy^_ »

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #35 skrivet: januari 26, 2011, 00:29:32 »
Seriös rostlagning och hellack? Fan va bil det blir av den här  :o :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

DaViD^^

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 288
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #36 skrivet: januari 26, 2011, 08:07:38 »
har du börjat kollat något närmare på trösklarna ännu?

man kan hoppas att den främre delen på vänster sidan är bättre lagan än 740 iaf

fast det såg så äkligt ut att jag vägrade att nudda lagningen ens
Allt är bortkapat :) Är ganska lätt rost att fixa. Har inte orkat tillverka bitar på jobbet än bara. Tycker väl det är mer störande att bilen är lyft mitt under golvet så det tryckts in i bilen.
jag föredrar snea men rostfria grejer istället för tvärs om =)

misstänker att du tänker på sidobalken höger fram va? vete tusan om dom hissat där eller landat på något
fast där är det åtminstånde inte så förbannat rostigt

men det känns bra att någon som orkar och "har" tid med lite mekning
själv har man 2ungar och jobbar väldigt obekväma tider ofta så man har inte riktigt tid att svetsa och greja
är glad om jag har ledigt 1dag i veckan ibland har man 8dagars veckor ;-)
Varför köra sakta när man kan köra fort?

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #37 skrivet: januari 26, 2011, 09:05:40 »
Nja det är golvet på båda sidor. Det är bara att kapa och banka men det är trist att laga sånt som lätt hade kunnat undvikas. Annars är den väldigt tacksam att laga. Det är mycket rak plåt i bilen :)

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #38 skrivet: januari 26, 2011, 09:21:03 »
det sitter en blå skruv på ena kortet precis innanför en brun plastplugg, den ska stå på läge 7, då brukar dem hänga med upp till ca 1.2-1.3 bar med std spridare/turbo innan soppan tar slut (om nu pumpen orkar med)

Tommy^_

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
SV: Tommy^_s 360 Glt
« Svar #39 skrivet: januari 26, 2011, 13:08:26 »
det sitter en blå skruv på ena kortet precis innanför en brun plastplugg, den ska stå på läge 7, då brukar dem hänga med upp till ca 1.2-1.3 bar med std spridare/turbo innan soppan tar slut (om nu pumpen orkar med)
den noterade jag igår :) vet inte vilket hack den Stog på bara. Det är inte aktuellt just nu ändå. Pumpen såg "nybytt" ut och tankarmaturen va bytt så det går nog att använda. Slänger på bredbandslambdan så man ändå ser vad som händer.

Tänker nog bara ladda 1.0-1.1 sen är det väl bara varmluft från den lilla saken :)
« Senast ändrad: januari 26, 2011, 13:15:40 av Tommy^_ »