Författare Ämne: Ja blir less när jag hör när någon säger att Volvo 360 är den fulas......  (läst 9809 gånger)

VolvoPekka

  • JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 69
    • Visa profil
Jag hatar, blir less när någon säger att Volvo 360 är den fulaste Volvo´n som Volvo har tillverkat....Hur känner ni andra när någon säger så?!?! :-\
Skogskörning=NICE!

simlar

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3714
    • Visa profil
    • Min YouTube-kanal
Kan säga så här, då skrattar jag åt dem och pekar på deras klappsänkta 744a som är rollad mattsvart och har fälgar som kostar 5ggr mer än vad bilen är värd ;D

Nog blir man bra less när folk gnäller på utseendet, jag orkar bara inte bry mig då jag vet att 300-serien är snyggaste Volvon :)
Ingen idé att bry sig då alla har olika smak när det gäller utseende, vissa vill ha Fast and Furious utseende, vissa vill ha fyrkantiga former, vissa vill ha runda former och sen finns det även dem som inte ens bryr sig hur bilen ser ut så länge den går att köra från A till B och tillbaka till A igen (dessa personer är oftast inte bilintresserade).
Arbetar som: VW/Skoda/Seat-mekaniker
Brukskör:  Skoda Praktik -10
Projektbil: Volvo 360 GLT -88
Projektbil: Volvo 244 -75

FarmoRz

  • JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 77
    • Visa profil
Blir jag totalt utfryst här om jag säger att jag delvis köpte min 360 för att jag tycker den är otroligt ful? :D
Original tycker jag dom är fula. Men det krävs inte mycket för att göra dom betydligt snyggare. Räckte med att jag stoppade på ett par alufälgar som är tidsenliga så blev min nästan snygg. Krävs lite mer innan jag själv kan tycka den ser bra ut.

Fulaste volvomodellen är det inte för det är då rakt 400 serien.
Frisk satsat, ett bakhjul i diket.
Volvo 343 DL 1983.

VolvoPekka

  • JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 69
    • Visa profil
Det känns skönt att det finns sådana som tycker som jag! Jag höll på att koka ihjäl när kompisar till mig sa att 300-serien är den fulaste....Jaja, dom får tycka om sina vanliga 240 o 740:is, Jag håller mig till 360 GLS-85 8)
Skogskörning=NICE!

vola340GLS

  • Medlem
  • Mycket aktiv medlem
  • **
  • Antal inlägg: 401
    • Visa profil
hahah fyfan vad folk är roliga med sina jävla volvo 740 och det skiten jag hatar volvo almännt och det har jag sagt förut men 300 serien räknar jag inte som volvo utan en riktigt fräck bil som behöver mer respekt vi kör med rover en sån här har vi i den här lacken säg vad ni vill men jag älskar denna bil man blir alltid glad av den 


kullke

  • Betalande Medlem
  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2128
    • Visa profil
När jag fortfarande hade min vita GLT som nästan original bruksbil blev jag ofta frågad, hur har du fått en 360 så snygg, förvånade de blev när jag svara att den var helt original  :)
-91 när jag köpt min första 300, en silverfärgade 5d 340 -83 med B19A så fick den många avundsjuka blickar, och innom ett år hade 3 andra här i byn också köpt 300, men 3serien var fortfarande ganska dyra som första bil på den tiden så de andra hade bara snikmodeller med B14 medan jag hade B19A  8)

vola340GLS

  • Medlem
  • Mycket aktiv medlem
  • **
  • Antal inlägg: 401
    • Visa profil
hahah nice  ;D