Skrivet av: simlar
« skrivet: april 22, 2014, 22:09:04 »Ursäkta att jag inte hört av mig, kom tyvärr inte ihåg att kolla om jag hade en wire liggandes.
Kommer däremot åka dit nästa helg eller helgen därpå igen och denna gång ska jag komma ihåg att kolla, skriver en minnes"lapp" i telefonen.
Kommer däremot åka dit nästa helg eller helgen därpå igen och denna gång ska jag komma ihåg att kolla, skriver en minnes"lapp" i telefonen.

