Redigera inlägg

Ämne:
Meddelandeikon:

Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Which car-brand built 300 series?:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
Has the 300series back-wheel drive? (yes/no):
Write the lowest number of the following (340 or 360):
The club is called 400power club or 300power club ?:
Volvo and this other car brand build 300 series:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: simlar
« skrivet: april 22, 2014, 22:09:04  »

Ursäkta att jag inte hört av mig, kom tyvärr inte ihåg att kolla om jag hade en wire liggandes.
Kommer däremot åka dit nästa helg eller helgen därpå igen och denna gång ska jag komma ihåg att kolla, skriver en minnes"lapp" i telefonen.
Skrivet av: simlar
« skrivet: april 08, 2014, 13:15:09  »

Okej, jag hör av mig nästa vecka då jag kollat om det stämmer att jag hade en :)
Skrivet av: Lennart Pettersson
« skrivet: april 08, 2014, 11:12:38  »

OK!
Kan du mejla mig på lennart0322@gmail.com om den passar, så kan vi komma överens om pris och frakt.
mvh Lennart
Skrivet av: simlar
« skrivet: april 07, 2014, 19:52:20  »

Ok.
Jag har för mig jag har en helt ny Smith-wire liggandes hos mina föräldrar, ska dit nästa vecka så kan kolla om det stämmer.
Skrivet av: Lennart Pettersson
« skrivet: april 07, 2014, 19:45:43  »

Den har ingen bajonettfattning så det är en Smith tror jag. Är det någon som har en sådan ?
Skrivet av: simlar
« skrivet: april 06, 2014, 18:22:42  »

Är det Smith eller VDO-wire du letar efter?

Ser det ut så här vid fettkoppen är det VDO:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=1727.0

Ser det ut så här vid fettkoppen är det Smith:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=7250.msg94934#msg94934
Skrivet av: Lennart Pettersson
« skrivet: april 06, 2014, 14:51:01  »

Hej är det någon som har en Hastighetsmätarwire att sälja ? Till min 360-84