1
Klubben / SV: Kallelse till årsmöte
« skrivet: december 15, 2011, 03:54:15 »
OKej suttit och läst igenom Utdrag från Årsmötet och, jag kan hålla med om att jag inte har varit speciellt aktiv, och ber om ursäkt för att jag inte har skrivit något tidigare,
Sen är det också så att jag bor längst ner i skåne och har svårt att ta mig till våra träffar pga distans
Har ock inga andra invändningar om det ni tog upp på mötet och jag får helt enkelt skylla mig själv som varit så upptagen på andra fronter än detta :/
Take care and do a good jobb
Sen är det också så att jag bor längst ner i skåne och har svårt att ta mig till våra träffar pga distans
Har ock inga andra invändningar om det ni tog upp på mötet och jag får helt enkelt skylla mig själv som varit så upptagen på andra fronter än detta :/
Take care and do a good jobb

..
Så när ska du börja med massproduktionen ?
, köp min å uppgradera den
.. putsbög som vanligt allt ska vara blankt o fint