Tror det sitter varvstopp på B200E/F. Vet att det iaf sittar på F.
Men den sitter väl i bränsleboxen och inte i rotorn?
Edit: Fick nån flash-back nu av att det är i Renixet och inte i insprutningen det sitter.
Det är ju bara att byta Renixet isåfall.
Min GLT-88 varvar över 7000 så den har nog ingen varvstopp, men min 360GL-90 med kat har varvstopp vid 6000 jag ska byta renixet i den i morgon till ett Renix som jag vet är utan varvstopp så ser jag om det är där varvstoppet sitter.
Någon som vet var man kan få data och uppgifter om tänförställningskurvor på olika Renixboxar??? Det borde ju vara lite olika tändkurvor på till olika motorer tex b14 har ju knappast samma tändförställning som b200.
Jag har några olika Renixboxar på lager så jag kan ju nog kolla med tändlampan på olika varvtal för att jämföra tändkurvorna på de olika boxarna, men det går ju inte att få mätt så exakt med lampan så det skulle nog vara bättre om man fick uppgifterna från Renixfabriken.
Det finns ju andra bilar än 360 också som har Renix, tex Renault , så jag undrar om det sitter Renix på någon turbomotor, skulle ju kanske va lämpligt att ta Renixet från en sådan till en turbo 360 för att få lämpligare tändkurva isåfall.