Telia vägrar låsa upp min telefon innan 8 augusti 2008, nu ska jag flytta och måste byta operatör, men jag vill helst inte byta telefon.
Har hört att det finns andra mindre nogräknade personer som säljer upplåsningskoder? Eller kanske rentav nån vänlig själ som ger bort dom gratis?

Telefonen är en Sony Ericsson K800i och jag skulle verkligen uppskatta tips på hur man kan lösa mitt lilla problem
