Prøvde å lodde inn en sånn DLP-TXRX usb mod-kit, og det funka bra, så lenge jeg ikke brukte en sånn converter til å få strøm til PC-en. Så fort jeg skrudde på den, så gikk MS-et offline. Prøvde å lodde tilbake til den vanlige COM-kabelen, og fikk samme feilen(selvom det alltid virka tidligere).
Den siste tiden hadde jeg noe misstendinger, og tenkte at det var pga. feil map(hadde endra et par ting på innsugssiden), så vi dro ut for å mappe. Etter å ha mappa en liten stund, og fått AFR og tenning til å se bra ut, så hadde jeg fortsatt misstenninger. Etter et par drag, så gikk PC-en offline. På vei tilbake til garasjen så døde bilen. Starta opp igjen, og fila hadde blitt korrupt.(sto at jeg hadde gjort masse endringer som jeg ALDRI har gjort tidligere). Kom oss nesten fram til garasjen, så stoppa bilen igjen, og da fikk vi ikke liv i den. Målte strøm til MS og alt, men MS-boksen starta aldri. Parkerte bilen, og dagen etterpå virka alt som det skulle igjen???(fortsatt korrupt fil).
Gikk ganske lei av at det alltid var noe som jeg ikke hadde kontroll på selv. Jeg har vel oppdatert firmware på boksen et par ganger i måneden. Har sikkert mye støy inne i kupéen, men link lar seg ikke påvirke av det.
Mapper Link selv, ja. Fått litt hjelp i starten, men det er egentlig ganske likt. Bare annen user interface