hakka som sagt, man vet vad man får, och det man får är toppklass.
japp helt klart bland dom bästa däcken varje år så man vet att man får bra däck
faktist enda däck som dubbarna håller bra för när jag kör
har dödat däck efter däck innan jag testade hakka5:or på min 850turbo är nu inne på 3:e året utan att dubbarna ens släppt
kanske fattas 5dubbar på varje däck och då har jag legat på ganska duktigt stundtals boråt 240-250 har jag sätt mätaren på utan att dubben hoppar loss =)