Författare Ämne: 300 Power merchandise?  (läst 9850 gånger)

Söderqvist

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
300 Power merchandise?
« skrivet: december 10, 2011, 21:53:58 »
Hejsan!

Letar som en tok efter prylar som skvallrar om att att jag äger en 300 men utbudet verkar vara rätt dåligt, tyvärr!
Är det inte dags att vi liksom golfklubben (www.vwgolf.se) och så vidare utökar vårat merchandise-utbud med lite styliga T-shirts, lite mera dekalalternativ etc?

Tänk er att glida runt i nått liknande med 340/360 motiv och 300power adressen en solig sommardag, härligt!  8)

Detta borde väll inte vara så svårt att ta fram en design på? Finns det något intresse hos övriga medlemmar?
//SkyNard

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17031
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 300 Power merchandise?
« Svar #1 skrivet: december 11, 2011, 00:37:51 »
Bra tänkt där!

Vi har haft lite gruppköp på T-shirts, kepsar, mössor osv.
Men nya är ju alltid välkommet!

Själv är jag sugen på en mössa med 300 power-ögon på och började lite smått på ett gruppköp till det förra vintern men det rann ut i sanden pga. att jag inte fick tillräcklig respons från leverantören jag kontaktade.

Vad som behövs för varje gruppköp är en design samt en drivande person som kan ta ansvar från idé till slutlig distribution.
Så känner du att du har en bra idé så kör på! Och vi hjälper såklart till om det behövs!

Angående design så är det väl främst 300-powerloggan som ska vara enhetlig/lika mellan olika trycksaker. David (Mefistofeles) som startade denna eminenta bilklubb står även bakom designen av loggan så han har sista ordet om varje ny produkt med den på.
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.