haha jo var lite skeptisk när jag köpte den, köpte den enbart för dom var ju lite små tuff
Nu smider jag planer på en b230e motor med lite sugtrim, får se om det blir av. är ingen riktig expert själv. men har en far som har mycket kunskap och erfarenhet av trimmning och bygge av 201m dragsters.
Kör själv sugtrimmat med förhållandevis små modifikationer och det är riktigt skoj. Man blir ju aldrig nöjd men jämfört med original så är den en riktig raket nu.
0-100 på 9.2 sekunder istället för drygt 11 sekunder med allt original. Känns skillnad!
Jag bytte blocket till B230 och det är inte dumt att tillgodoräkna sig ökningen av vridmomentet som medföljer 
Nästa steg är vassare topp och kamaxel. Trimma är ett gift 
Det extra vridmomentet gör sjukt mycket

I min bil har jag B23, K-kam, 20° förtändning, E85 och 2,5" avgas och med det så går bilen riktigt bra jämfört med original. De flesta som åker med mig tycker bilen går otroligt hårt, men jag har vant mig vid den ökade effekten så just nu tycker jag bilen är slö

Så kör på säger jag, en B230E låter fint det då det sitter 405-topp original

. Har för mig det sitter någon vassare kam i dem också men har för mig det varierade mellan årsmodellerna om det var A-kam, K-kam eller om det till och med var någon annan kam däremellan.
Håller med dig FREJ, trimma är ett gift men det är åtminstone det bästa giftet