Hallå boys!
Nu behöver jag er mer än någonsin
Bilfan har fått för sig att inte starta, den tänder inte ens, bara vid enstaka tillfällen.
Dock så hade jag detta problem för 2-3 dagar sedan, då kunde jag och far fixa det genom lite kucklande i fördelaren. Men nu alldeles nyss, gav han upp igen.
Lite kringfakta: Avgasröret är av, precis innan katten.
Fördelarlocket är bytt, men inuti fördelaren blir det alldeles svart, när motorn, för ovanlighetens skull startar och funkar en stund.
Motorn är en B200F, årsmodell på bilen -87.
Luftfiltret såg inte allt för fint ut, stiftena är ej utbytta.
Snälla, kom på nåt!!

Snabba svar uppskattas
