300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
om man besiktar bilen med turbo på en bil som inte ska ha det och dom märker det får man bara ombesikting då eller vad händer?
Citat från: lillis skrivet december 11, 2007, 11:05:29 om man besiktar bilen med turbo på en bil som inte ska ha det och dom märker det får man bara ombesikting då eller vad händer?Nej du kan åka på en regbesiktning tror jag, kostar 3000kr men det värsta är att du inte kan få den godkänd med turbo i en original 360 så då får du bygga om den rejält och besikta som ombyggt eller amatörbyggt fordon istället. Tror det är så det går till..
Citat från: FREJ skrivet december 11, 2007, 18:45:36 Citat från: lillis skrivet december 11, 2007, 11:05:29 om man besiktar bilen med turbo på en bil som inte ska ha det och dom märker det får man bara ombesikting då eller vad händer?Nej du kan åka på en regbesiktning tror jag, kostar 3000kr men det värsta är att du inte kan få den godkänd med turbo i en original 360 så då får du bygga om den rejält och besikta som ombyggt eller amatörbyggt fordon istället. Tror det är så det går till..jag tänkte på vanlig besikting om det händer något eller om det bara blir ombesikting