300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Fick i uppdrag att mäta om det skiljer nått på glt bakfjädrarna.här kommer en bild, dock väldigt suddig, har mätt till högsta punkten ca 13.3cm. Hur höga är orginal?//Johan
Jag fick det till 16,5cm.
Citat från: Jyllskar skrivet oktober 16, 2009, 23:04:39 Fick i uppdrag att mäta om det skiljer nått på glt bakfjädrarna.här kommer en bild, dock väldigt suddig, har mätt till högsta punkten ca 13.3cm. Hur höga är orginal?//JohanJag mätte från fälgcentrum upp till skärmkant på min 360GL-90 och på min GLT-87 och de var lika höga men båda har ju den nyare typen av bakfjädrar, så kanske är det bilar med gamla typen av bladisar som är lite högre
Citat från: kullke skrivet oktober 17, 2009, 10:42:40 Citat från: Jyllskar skrivet oktober 16, 2009, 23:04:39 Fick i uppdrag att mäta om det skiljer nått på glt bakfjädrarna.här kommer en bild, dock väldigt suddig, har mätt till högsta punkten ca 13.3cm. Hur höga är orginal?//JohanJag mätte från fälgcentrum upp till skärmkant på min 360GL-90 och på min GLT-87 och de var lika höga men båda har ju den nyare typen av bakfjädrar, så kanske är det bilar med gamla typen av bladisar som är lite högre Nyare typen av bladisar? Vad är det som skiljer då? Har jag missat..Min GLT är från 86 har jag för mig./Johan
Citat från: Jyllskar skrivet oktober 17, 2009, 13:45:23 Citat från: kullke skrivet oktober 17, 2009, 10:42:40 Citat från: Jyllskar skrivet oktober 16, 2009, 23:04:39 Fick i uppdrag att mäta om det skiljer nått på glt bakfjädrarna.här kommer en bild, dock väldigt suddig, har mätt till högsta punkten ca 13.3cm. Hur höga är orginal?//JohanJag mätte från fälgcentrum upp till skärmkant på min 360GL-90 och på min GLT-87 och de var lika höga men båda har ju den nyare typen av bakfjädrar, så kanske är det bilar med gamla typen av bladisar som är lite högre Nyare typen av bladisar? Vad är det som skiljer då? Har jag missat..Min GLT är från 86 har jag för mig./JohanDe ser olika ut längst bak , gamla __________O och nya -------O
Passar dom nya och dom gamla imellan och är det samma variant på bladfjäder om man har 3-4-5 dörrar?