Se där, undrar vart Olgas hasplåt tagit vägen da

Jo, ångrar att jag inte köpte en ny taklucka på bilia för 2 år sen, när de hade fabriksnya för 1600:-
men då när jag frågade om luckan så hade jag mer akuta jobb på Olga, tänkte att luckan finns kvar senare..men i våras när jag skulle köpa en så hade de utgått, fanns inte på lager nånstans heller, allt som finns kvar att köpa på bilia när det gäller taklucka, är listen runt luckan

t ex motorbalken har oxå utgått, och de säljer numera HALVA hjulhuskanten bak..inte hela, så snart finns väl inga kanter kvar att köpa där heller tydligen..men som tur e så tillverkas hjulhuskanter som piratdel iaf.
Drivknutar säljer de, mekonomen, autoherba å andra har slutat med dom, köpte en drivknut på mekonomen för ca 2 år sen för runt 1000-lappen, bilia vill ha runt 1600:- sist jag frågade..
Här är en länk till Classic Parts i Jönköping
http://www.gcp.se/default.asp?Language=svDe tillverkar nya delar till gamla volvo bilar, men skralt med 300 delar men om folk här börjar efterlysa delar till 300 serien hos dom, så kanske de börjar tillverka till våra bilar oxå..fan man kan ju nästan köpa en ny PV där i delar..vore ju bra om de kunde tillverka till 300:an oxå..