tack för svaren grabbar! bra fart på forumet

har kollat på bilen nu, har bara haft en 360 innan, och den har juh för bövelen utvändig fläkt, då ede juh inga probz. verkar vara motstånden som har brunnit, ska fixa en ny "platta" på skroten
ska byta hjul-lager i veckan.
har fixat lite med den i helgen,
har kopplat om lite i bakljusen så att alla 4 lyser som positionssljus, backljuset är lackat rött och får numera fungera som bromsljus. det vart bra
har fixat igång dimljusen fram
servat den lite, med stift osv..
satt in en stereo + nå mds 4" fram, ska in med 6*9 bak sen
bytt tempgivare till instumenthuset
har bytt termostat + monterat elfläkt istället för org höfläkt. fläkten kommer från nån toyotajunk eller liknande, och termostaten från en 9000.
funkar felfritt, fan va mycket bättre värme det blev. har även planer på att dra en flexsalng från grenröret och upp i "kåpan" där fläkten tar in sin luft.borde bli ännu lite bättre. värme fan jag är juh van vid 240-värme

har även varit ute och provat den lite på allvar, har haft en 340 för en massa år sen på isen, men jag hade fan glömt hur det var, denna är juh GRYMT underhållande, går fan hålla huuuur brett som helst

sen känns den förvänansvärt pigg också, knns som mer än 115 hk, ska porta en 405 å stoppa i + en k-kam, bara jag får nå tid över..roligare vinterbil måste vara svårt å hitta!
/johan