Författare Ämne: Lågpris affärer  (läst 3559 gånger)

Performance

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Lågpris affärer
« skrivet: juni 22, 2005, 22:48:35 »
Är det nån som handlat av www.stylingbutiken.se här? Eller nån som kan tipsa om en annan bra (billig) sajt?
Jag skickade efter en hög med grejer från www.motorandning.com för ca 1½ månad sen men har fortfarande inte fått nåt+att dom verkar allmänt oseriösa så jag tänkte beställa från nån annan sida.
Funderar på att beställa från KG men det skiljer en hel del i pris tyvärr, men det är väl som med så mycket annat, man får vad man betalar för...
Förare TEAM EGON RACING

Wawe

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 590
  • 360 - En Bil, En Dröm, En Livsstil
    • Visa profil
Re:Lågpris affärer
« Svar #1 skrivet: juni 23, 2005, 10:43:17 »
du kan ju testa MH-Styling... vet inte om de har vad du vill ha men...
http://www.mhstyling.se/

http://www.streetperformance-butik.se/ finns ju oxå...

DanMobility är ju billiga... men där får man vad amn betalar för!

Creatix.se hitta jag för ett tag sen. Har ingen aning om hur de är i pris lr kvalité
----------------------------------------
360 - En Bil, En Dröm, En Livsstil

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: juni 24, 2005, 12:35:22 »
Tack för förslagen!
Borde väl kanske ha skrivit att det var först och främst ett öppet luftfilter jag var på jakt efter och kanske en "riktig" laddtrycksmätare eller nån super våldsam dumpventil  :P
Det lutar åt att det blir det ett filter från KG tror jag, jag har lånat ett sånt här http://www.kgtrimning.com/direktF.htm (nr PC0176) av en kompis och det funkar fint så jag tror nästan jag slår till på nr PC0177, rätt så prisvärt och Pipercross brukar ju vara rätt så bra grejer...
« Senast ändrad: juni 24, 2005, 12:35:46 av Performance »
Förare TEAM EGON RACING

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #3 skrivet: juni 26, 2005, 23:03:49 »
Jag köpte ett öppet filter i papp(er)

Funkar fint.. vet dock inte hur bra det renar och har inte provat att rengöra blåsa ur det än men vad kan man begära för 199:- ??

Micro sålde filtret
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: juni 27, 2005, 20:30:53 »
Snacka om att jag är inne på en oflyts våg nu, mailade motorandning.com och sa uttryckligen åt dom att annulera hela ordern och inte skicka ett dugg om dom inte kunde skicka det så jag hade paketet innan midsommar, fick inget svar som vanligt av dom så jag tänkte att jag skulle vänta ett par dagar in i den här veckan innan jag beställer ett filter nån annanstans. Men igår fick jag akut filter abstinens och beställde ett Green Cotton som ska räcka till 250-300hk från Mekonomen, det skulle komma imorgon eller på torsdag trodde dom. Naturligtvis så hade jag en fin liten avi här hemma när jag kom från jobbet idag att motorandning skickat en hög med rat ändå... Så nu kommer man att stå här med två öppna filter, tur att man har en elak halvt-om-halvt etanoldriven Galant man kör till jobbet med så man kan modda in Motorandnings skit filter på den  :)
Oups, det här blev en mindre roman såg jag nu, menmen, det får ni leva med  ;)
Förare TEAM EGON RACING