Hmmm Deppig var jag !! Men det bör jag ju inte vara med den tiden fast jag siktade på 12.95 och 180 blås.
Händelse utveckling som följer !!
Repa 1 Glömde justera upp trycket över förgasaren till 0.4 bars grundtryck som det ska vara. (var 0.28) Anledning att sänka tryck för att den inte ska gå dåligt vid transport till Racingen. Därav vid laddtryck 1.3 bar spikade den rejält en bit in på banan och jag körde dom sista 150 meterna på halvgas.
En miss som man inte glömmer Perkelääääää !!!

Repa 2 Skulle ladda ca 1.6 bar och justerade upp trycket på bränslet som det skulle vara. Den gick som en kanonkula och det känder sjukt bra tills jag fick in 3 an då small drivknuten. Vänster ytter.
Efter svett och ett antal Morr blev det dags för repa 3
Repa 3 Kort och Gott PANG !! Drivknut igen ,väsnter ytter.
Efterklok kan man alltid vara men att köra med vanliga däck hade nog varit att rekomendera !!!!! Det var ett fruktansvärt grepp. Och 8-12 bilar innan mig la dom på nytt tackbite. Anade lite oro när jag såg bilen framför mig drog iväg och det lossade gummibitar. URK !!
Summering ! Bilen går som fan och ser ut som fan. DVS jag är nöjd.

Men ändå inte MORR !!

Mantorp blir det inte !! om någon inte råkar ha ett släp att låna ut och en bil plus förare.. Yea shore !
Kul att träffa er 300 power goingar och tackar för dekalen !!!!
Mvh Spritis Alias : Anders