Då var 2019 års sommarträff hos Peter och Camilla avklarad!Här kommer mina bilder med lite text till:
Min högsta önskan var att ta min blå trimmade "TORStEN" till träffen och tanken i våras var att hinna fixa "sista" rosten och göra den fin. Föga förvånande kom det annat i mellan och med några dagar kvar till träffen lackades ett hörn bredvid bakvingen som hunnits rostlagas.
Dagen före träffen var det dags för uppstart och då visade det sig att motorn gick varm och spikade i det fina vädret Juli ville belöna oss med lagom till träffen.
Jag fegade ur och valde second best: Vinterbilen MåRRan.
La på mina nya däck på den istället så kändes det i allafall lite roligare att åka i den.
Roligt var också att kunna möta upp kvist90_ och hans Jennie som "tyvärr" fick ta Kian när nåt kullager i transaxeln inte ville ut och åka.
Mötte upp gjorde även vikingen Soulfly som krigat hela natten för att få ihop sin 227-blå 16V turboräser och bara sovit 1 timme innan avfärd.
Vi möttes i Huskvarna och åkte sen karavan de två timmarna upp till träffen i lagom tempo.
Vid ett tillfälle blev vi omkörda av en stylad röd modern V40 som sen lade sig i högerfil för att få fota oss när vi körde om
Bilder på mina bilar innan jag bestämt mig och sen MåRRan som egentligen inte sväljer 195-50R15
(Fick kapa lite i ovankant skärmkant bak sen så blev det bra.)
Bild på Soulflys räser när han ska fylla upp fuelcellen med etanol i Askersundtrakten.