Ja så här såg det ut när jag kom kl 17:00

Erik bytte däck när jag kom och jag skulle lasta av och tanka upp den sedan även skruva i bredbandslambdan.

Tidigare på dagen hade jag fixat till startlaunchen ordentligt, eller ja, kopplat in ALS helt enkelt

jävlar vilket ljud det blir hoho. Jag har 1 bar efter ca 5 sekunder när jag klämmer in knappen och gasar plattan i mattan så nu ska drivlinan få känna av att den lever nu när det blir race.
Behövde inte ställa in nåt nu, gick bra som fan

det var det där turbotrycket som aldrig ville infinna sig i råda som dök upp nu.
Men usch va dålig min underdel är ujuj,

det står som en kvast av blårök ur den när man laddar på för fullt. Efter en närmare inspektion av flaskan till vevhusventilationen var det bara att konstatera en hel liter urtryck olja, ja herregud den här motorn kommer att dö i Karlstad, det är bara att inse.
Och det allra mest tråkiga jag måste meddela är att jag aldrig fick nån film på bilen

och dom enda bilderna är dom två jag har här innan kameran la av.
Det är tydligen inte meningen att jag ska ha med den här bilen på film. *surar*
Men det drog lite folk iaf, det var nog 10-12 personer där i slutändan.
Fasen va skönt det är att bara blåsa på för fullt på en lång och bred flygraka, hade nästan varvstopp på 5 växeln innan jag bromsade. Skulle vara kul och veta hur fort det gick för min hastighetsmätarwire är av så visaren stod på 0km/h.
Så ska det vara lite bättre miner vid nästa race, tänk bara om nån skulle kunna ta med en filmkamera då så jag kan få en egen film på min bil som jag sedan kan lägga upp och visa

edit stavning