300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Tja.. lekte lite med PS å blev rätt så nöjd..så jag va bara tvungen att lägga upp bilden..
Mycket bra.Fråga: Varför flyttat ner dörrhandtaget? (varför dörrhandtag?)
Citat från: T08R skrivet december 15, 2005, 15:03:31 Mycket bra.Fråga: Varför flyttat ner dörrhandtaget? (varför dörrhandtag?)Man brukar vanligtvis sätta låset i tröskeln när man bygger om till måsvingedörrar,visst kan man skippa handtaget och bygga med solenoider men det är ju en smaksak.Edit:Nu när jag kollade igen,den placering jag syftade på är i mitten av nederkanten på dörren ner mot tröskeln,här vet jag inte hur Mefistofeles tänkt Är det BMW frontspoiler till nån E30 modell??
ja det va en godbit jag har ju inte fått bilen lackad ännu faantroot om man hänger på måsvingar typ man har ju högt flygande planer för bilen men sen då vad tror ni att besiktningen säger??? helt ok bil var hittade du den på mania??
Jag och Lasse (Gobajen) diskuterade det där förut. Vi trodde båda två att en 300 2dörrars skulle va det snyggaste. Här har vi ju beviset.Bara jag som tycker det är lite E30 över den?
syns det så litt rart ut.. bare meg?
tegnet bilen for hånd på papir, scannet den inn, tegnet opp konturene med pennen i PS og la på farger i layers under det igjen... enkelt å endre farger om du vil!!