300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Vad känner du själv??? Tycker det låter helt okidoki men det är inte min plånbok
Är det inte billigare att köpa nya överdrag på biltema?Dom kan man ju ta av och tvätta om det skulle behövas...
Det tar 20 min att byta stolar. Så kan du får dom för 500 och montera själv så hade jag valt det.
Köp dom,byt dom själv det är väll knappast nått att ens fundera över i mina ögon när dom nuvarande är sönderslitna./Micke
Citat från: Nemesis skrivet oktober 10, 2005, 09:01:45 Är det inte billigare att köpa nya överdrag på biltema?Dom kan man ju ta av och tvätta om det skulle behövas...Jo, har funderat på det en sväng. Men sätena jag har nu är sönder slitna. Känns som att man sitter på golvet nästan. Får så jäkla ont i svanken av det.
Citat från: Ulph skrivet oktober 10, 2005, 09:09:41 Citat från: Nemesis skrivet oktober 10, 2005, 09:01:45 Är det inte billigare att köpa nya överdrag på biltema?Dom kan man ju ta av och tvätta om det skulle behövas...Jo, har funderat på det en sväng. Men sätena jag har nu är sönder slitna. Känns som att man sitter på golvet nästan. Får så jäkla ont i svanken av det.Då är det kanske inte så mycket att tänka på, som sagt det tar 20 min att byta framstolar och 15 min att byta baksäte (om du skall göra det)