På er begäran:Nu är allt klart för beställning av vita blinkersglas fram till MKII 300 serien. Freedo har skickat upp ett blinkers som ska fungera som stomar till formarna. Har fått svar från Radicast att glasen kan tillverkas och ett pris.
Vita blinkersglas, fram:Pris: 900 kr (inkl moms) paret .
Total summa att betala till Radicast 27000 kr.
Info:Glasen special tillverkas av Radicast för vår räkning. Glasen är gjorda i transparant plast av hög kvalité. Men det finns ett krav för att de ska gå till produktion:
Kravet är att vi gör en beställning på 30 par glas. Klubben har ingen ekonomi till att köpa en så stor leverans. Utan detta måste finansieras genom att hitta 30 betalande köpare här ifrån klubben.
Detta är ett engångserbjudande som inte kommer tillbaka!
Hjälp till att få dessa glas i produktion.
Tänk på att det inte är hela blinkers man köper utan bara glaset. Man måste ta loss det orange glaset på era blinkers och kunna limma fast det nya vita glasen.
Betalning:Betalningen går via mig. Jag samlar ihop betalningarna och gör en överförning till radicast när hela summan är insamlad. Ifall det inte blir några glas kommer pengarna betalas tillbaka givetvis.
Mer info hur betalningen kommer att gå till får du via PM efter att du anmält dig som köpare i denna tråd.
Jag kommer driva in pengarna i januari efter deadline. Gör man en anmälning som köpare betalar man då. Se denna anmälning som bindande, vill inte höra att man inte har råd. Ni har två månader att spara pengar i så fall. Önska er pengar till glasen i julklapp.
Enkel regel:Har man inga pengar ska man inte anmäla sig.
Det är nu eller aldrig. Enda möjligheten att få vita blinkersglas till sin 300.
Vill köpa:300power
SverigeMefistofeles Betalt
Gobajen Betalt
T08R Betalt
Freedo Betalt
Snowman betalt med frakt
user Betalt med frakt Skickat
Redhead85 Betalt med frakt Skickat
Flinty Betalt med frakt Skickat
Stormen Betalt med frakt Skickat
Bekkis Betalt med frakt Skickat
perra__ Betalt med frakt Skickat
Bush Betalt
Hasse66 Betalt med frakt Skickat
Mabba Betalt med frakt + mössa Skickat
Snowball Betalt
300power
Norge SkickatNasoNex Betalt + streamer
Gulbrandsen_Racing Betalt
TveitRacing x2 Betalt
Haak Betalt + mössa
360GLT Betalt
Kris360 betalt300mania
UKRonnie
Foggyjames
340GLT
Chris_C
Classicswede
PIMP x4300power
Finlandkullke
Betalt med frakt Skickatarnagath Fått ihop:32 av 30 köpare.
18900 av 28800kr.