Författare Ämne: Stylad volvo 360 GLT film  (läst 5016 gånger)

Mefistofeles

  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2850
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
Stylad volvo 360 GLT film
« skrivet: maj 03, 2004, 10:10:58 »
Några killar i England som har en liten klubb tillsammans filmade detta. Bland annat finns en stylad Volvo 360 GLT.

http://www.chesh.co.uk/MovieFiles/tbricks2.mpg
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

Thunder

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
    • www.thunder-imports.com
Re:Stylad volvo 360 GLT film
« Svar #1 skrivet: maj 05, 2004, 23:14:35 »
Den var veldig snygg som ni seier i Sverige

TrACiD

  • Gäst
Re:Stylad volvo 360 GLT film
« Svar #2 skrivet: maj 05, 2004, 23:19:23 »
Japp det va den :)

Thunder

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
    • www.thunder-imports.com
Re:Stylad volvo 360 GLT film
« Svar #3 skrivet: maj 05, 2004, 23:34:18 »
Manipulert bilde?

foggyjames

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
Re:Stylad volvo 360 GLT film
« Svar #4 skrivet: januari 25, 2005, 15:15:39 »
For your information, this GLT was crashed (and as far as I know destroyed) a few months ago. I supplied some of the parts for this car (leather and gauges mainly) before the owner got bored of it and bought a toyota. It's a sad story, but the new owner was highly dishonest, then crashed it. He had a bodykit for it - also destroyed I presume.

cheers

James

foggyjames

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
Re:Stylad volvo 360 GLT film
« Svar #5 skrivet: januari 26, 2005, 00:09:41 »
I forgot to mention, I filmed (but someone else edited) that video, and it's me you can hear swearing loudly as I was thrown around in the silver 745 turbo!

cheers

James

Mace

  • Medlem
  • Antal inlägg: 109
    • Visa profil
Re:Stylad volvo 360 GLT film
« Svar #6 skrivet: januari 27, 2005, 21:03:03 »
skit.. jag får inte ladda ner den.. stannar på 180kb =(
"Livet börjar vid 300"