Författare Ämne: kosing till klubben yeeees  (läst 12424 gånger)

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 573
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
kosing till klubben yeeees
« skrivet: mars 26, 2006, 22:45:46 »
HAR EN GOD IDE OM KOSING TILL KLUBBEN

jaga toppar till mej så sälger vi dom portade till andra kunder så får vi kosing i klubb kassan men!!!ni måste leta toppar till mej gratis..förstås alla får hjälpas åt jag bjuder på dessa portningar sen tar mefisto  hand om betalningen till vår klubb kassa     sååååå!! ut och leta toppar   hela!!!!inga lik!
mefisto ring mej för mer info  ni andra i klubben maila mej och tala om vad ni hittat  hadde tänkt ett pris på ca 5-700 per topp samt inbytes system då får vi rulljans tror jag ge förslag  nu får alla vara med och bygga upp klubbkassan sen kan vi ha jvl kul   vad tycker ni andra om denna ide vill gärna veta snarast  mvh trimmtrollet hasse
360 turbo forever

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2850
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
Re:kosing till klubben yeeees
« Svar #1 skrivet: mars 28, 2006, 11:33:35 »
Det är ju för underbart att ha dig som medlem Hasse. Inte nog med att du hjälper oss med topparna du vill även hjälpa klubben att få en bättre ekonomi.

Med de pengarna som du drar in skulle jag gärna se att klubben hyr en Race-bana och en instuktör till nästa år.
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 31, 2006, 08:40:15 »
jaaaaaaa!!! mkt bra ide men nu måste vi kämpa ihop jag behöver allas hjälp här  denna ide kan vi andvända till att köpa oss banderoller mm tröjor tillklubbens medlemmar mm ideer finns men inte ekonomi så detta är en gratis ide som ger oss ekonomi toppar finns ju överallt så hjälp till jaga ett gäng toppar så hjälps vi åt att sälja ut dom mot betalning +bytes stommar då har vi ju toppar i omlopp det ger ju tid att jaga köpare mot billig peng detgör att alla har råd att köpa av oss då. snacka med dom andra om priser mm.denna chansen får inte försvinna för oss.. nuuuu laddar vi om!!!!!!
360 turbo forever

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: april 08, 2006, 07:28:44 »
hallå eller har ni fått nötkräm i öronen!!!! jag bad om era önske mål om hur vi kan tjäna pengar till klubben...ingen förutom mefistofeles har hört av sej..nån som har en bättre ide hur vi kan tjäna pengar till klubben alla ideer är välkomna....vi växer nu måste det tänkas ut en bra ide  det finns många önske mål i denna klubben det vet jag men såååå kom igen nu då...ge förslag nu !!!!!  vad anser nu ni   är priset och ideen bra!!!!?????????
360 turbo forever

Haak

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: april 08, 2006, 10:23:17 »
Hmmmm....jeg sa jo at jeg hadde en topp som vi kunne bruke hvis den var i bra nok stand. Tar bilde etterpå i dag ;)

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: april 08, 2006, 10:33:23 »
greit kompis eg husket det godt men det er ikke mange nok flere må finne toppar så eg greier og göre dem ferdig for salg hva synes du om prisen da?? grei nok eller??
360 turbo forever

Haak

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: april 08, 2006, 11:52:41 »
Pris.....? På hva? Toppen gir jeg gjerne gratis, får aldri bruk for den uansett....

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: april 10, 2006, 14:14:19 »
Pris.....? På hva? Toppen gir jeg gjerne gratis, får aldri bruk for den uansett....
  nej prisen og selge den ut til andre så vi bygge en god ökonomi i klubben selfölgelig det va va  eg spörre deg forige gang  det må vel va god pris syns du det eller va??   har du noen god ide för klubben ??
360 turbo forever