En till bild:
hej kompisar vill bara säga att jag nu har talat med janne angående spoilern OCH vi får rabatt av dom vid köp av 5-10 el fler priset blir ngt runt 4000.-men exakt beror på hur många vi blir jag har nu bestämt att köpa denna fronten för modifiering OM inte den passar jag vill att någon mäter på sin bil hur bred och hög bilen är i normalt läge med original däck el liknande.. jag har fått diverse mått av janne dessa skall tagas med lite ca pga de va inte färdig slipad typ skägg här och där det går att ta upp mitten hålet till större itag till inteercooler mm
mått som följer
front till kant mot hjul hus ca 62 cm+-ngn cm kant hjulhus vinkel 90 gr inåt ca 20 mm front bredd ca 140 innan 90 gr mot hjul hus ca.. bakre bredd innåt mot skärmar ca 172 till176 beroende på gjutning ca.. höjden på spoiler ca36.5 cm dessa mått är ungefärliga enligt tel samt i dag kl10 jag hoppas jag får några som vill ha denna fronten vi blir dom enda med denna fronten då det göres liten serie detta har janne lovat..
om ni är intresserade så måste ni höra av er vi får som sagt rabatt av janne men jag vill ha säkra svar innan ni beställer beställningen är bindande då det byggs på beställning det finnes således inga lager att ta ur. när jag fått typ 5 el mer då tar jag och beställer åt oss alla har fått janne att komma till tjolöholm för besök till oss han va nyfiken vilka vi va......