300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Bilfilm har blivigt ett väldigt stort område... (Street race, vanliga filmer, tävlingar tex. WRC F1 mm, drifting, backe, reportage tex Top Gear, mfl.)Så vad vill du ha eller gillar du allt.Ska ladda ner den filmen du rekomenderade iaf. Låter rolig.
Klassiske "Gone in 60 seconds" og Norske "Flåklypa" Men har absolutt ikke sansen for "F&F"
High Octane Scandinavia, artig film.. Drift-Bible er også fin å se, hvis du vil hente opp noen tips til drifting..Ellers ingen spesielle bil-filmer som er spillefilmer.. The Dukes of Hazzard ?
Film tips. Filmer som formade mig i min ungdom.MAD MAXSista natten med gängetTillbaka till framtiden (kan drömma att det är en 363CS med b27 istället för en Deloren med samma motor)Cannonball runBullittHerbie NightRider (pilot avsnittet)
Måste smyga in med en serie, "Macken"!!
Nu jagar jag lite sköna skoter filmer....någon som har tips på någon och var man kan hitta dom/köpa
Citat från: Gobajen skrivet april 24, 2006, 22:41:04 Nu jagar jag lite sköna skoter filmer....någon som har tips på någon och var man kan hitta dom/köpa Dom första Slednecks filmerna är rätt så bra, 2StrokeColdSmoke filmerna är riktigt bra och det är rätt så kul att se våra svenska hjältar Snowfreaks smiska skoter också.Dom flesta finns på DC.