Hej alla fick min 340 i fredags är inte så stolt ägare en av den men kommer bli nu när mitt projekt tar sin starta just nu för till fellet så är det mer problem med den en körnig... men den ska väll ta å fixas upp lite men ekonomin är inte den starakaste men fick bilen å den är skattad å besiktad tills febrari å det som fört så fremst sak göra det är å fixa avgasystemet som gick av i söndag. så det var nästas å man såg pengaran flyga i väg. men som tur så har man värdens goaste farmor hon köpte ett nyt så nu i morogn kväll så blir det att instalera det ...Men har ett annat problem motorn den vill dö hela tiden har ojämn tomgång så det är väll tändnigen som itne är så bra inställd.. bilen har bara gått 16400km. så motorn låter fin å ska byta olj aå oljefilter på onsdagkväll med. men nu är det en hel del saker jag skulel vilja köpa men som sakt delaran får itne kosta mer en 1000kr
*vinnge
*tre tums rör hela vägen
*funderar även på i fall man sak fixa en motor med kat å besikta om den men då msåste motorn vara typ gordkännd så är det någon som har en typ gordkänd motor men max 15w per 100 kg bil och min bil har en totalvikt av 1440kg så (216w) men då måste jag bygga om bromsara, som klarar krafteran men så kan det vara...
*en innerspegel någon som har

har ingen
*bodykit runt om
* skärmbräddnig
*störtbåge
* sportstolar till baksätet med om det funkar kannse
*säknigsatts vet at blad kosttar 1000kr för att få fixat nya alltså hm plus fram inte i min budet
*ny bakaxel grövre som passar någon som vet???
*även ny växellåda har ju bare en 4 växlad
*musik andläggnig finns ingen orgenel på min så fundear på att göra något kul av det typ dålt lr något
*neon under bilen
*neon i bilen om det är lämpligt
*lack hälst candyröd men ananrs så blir något grönt
*lågprofils däck å störe fjäljar
*lätta
det var allt jag kan komma på just nu
som många ser så kommer inte min budet räcka på långa väger men nu ska vi se till reglernan med mitt bygge
Regler
§1 bilägeren får ej lägga mer penger en 1000kr på bilen av egena pengar
§2 Grattis saker måste ta imots och monteras även fast ägaren inte vill det
§3 om ägeren inkännar pengar med hjälp av bilen så till fallar dom bilem inte ägaen och då får även dom pengaren läggas på bygget
§4 när bilen sak lackas så om det finnes någon som ställer upp för ägeren så får den som lackar bilen bestäma färgen och ägeren måste ej gå med på färgen utan måste aceptera att den blir lackad så
§5 när bygget är klart så ska det inte säljas utan finnas förfogande till volvo 300power medllemar som vill prov köra.
§6 biler på bilen måste tas vid varje på börjat försök med att fixa bilen
§7 delar hämtas även men det räkans inte in i budekten
bilder kommer när ajg förstår hur man lägger upp dom