Nu e man tillbaka med en "ny" 360GLS -84, den tredje i ordningen
Men som med alla gamla bilar kommer dom alltid med problem.
problemet med denna är burrande vibrationer, nästan hela tiden.
på tomgång och under körning och som ökar med varvtalet. låter förjävligt vid 6000rpm.
Dessa försvinner nästan om jag håller en jämn o fin fullgas under acceleration.
Sen är den jävligt snålställd me, Co på 0,2. finns det något lätt sätt att justera detta på ? motorn i fråga är B19A.
/tack på förhand