300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Oki, men att köra med 40 profil är inget problem förutom vid besiktning??
Hejsan! Okej, ska beställa fälgar i veckan då! Går det att köra med orginal fälgarna så länge med sänkningen som står längre upp i tråden?? Jag har 13" nu?
Okej, tror du det skulle passa bra med fälgarna ovan? Utseende mässigt alltså?Tyckte det var riktigt billig, dom fälgarna+däck 4900kr+frakt!:)